חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

האם רופא שהורשע פלילית יכול לחזור לעבוד?

אם אתה או מישהו שאתה מכיר נמצאים במצב של להיות רופא עם פשע, או אם אתה מצפה להיות כמו האוורד ביזון ולהיות מורשע בפשע, עבירה או פשע אחר, לא יכול לחזור לעבוד. האם על רופאים שהורשעו בעבירות מחוץ לזירה הרפואית להתמודד עם מגבלות על העשייה הרפואית שלהם ועל יכולתם לעסוק? מתי ובאילו נסיבות האשמה על התנהגות בלתי הולמת רפואית תעלה באשמת התנהגות פלילית?

אם עובד של ניו ג'רזי לקח את טביעות האצבעות שלו לכל מטרה שהיא, האם אותו עובד צריך לעבור שוב בבדיקת ההיסטוריה הפלילית? אם העובד מחליף עבודה באותו מוסד חינוך, הוא לא צריך לעבור עבר פלילי.

אם העובד עובר לבית ספר אחר באותו מחוז, עליו לעבור בדיקת עבר פלילי חדש, אך לא עבר פלילי.

בנוסף

מעסיקים יכולים לבקש בדיקה רגילה של רישום פלילי, שתדווח על הרשעה לכל החיים, או חקירה פלילית חייבת להמתין עד להצעת עבודה. 11 מדינות מאפשרות לשלול אנשים מעבודתם רק על רקע רישומם הפלילי, וארבע מדינות – קליפורניה, פלורידה, ניו יורק, פנסילבניה וטקסס – מחייבות את העסקתם.

בקולורדו

למשל, כל פשע שמהווה הפרה של החוק לרפואה בקולורדו הוא עבירה משמעתית. ברוב המדינות, כולל ניו יורק, הרשעה פלילית מהווה התנהגות בלתי הולמת מקצועית ועלולה לגרום להשעיה, הגבלה או משיכת רישיון רפואי. גם אם ההרשעה לא תביא לאובדן הרישיון הרפואי, היא עדיין יכולה להוביל לאובדן עבודה על פי חוקי המדינה.

לבסוף

הרשעה פלילית פוגעת ביכולתו של רופא לקבל פיצויים, ואם פציעה מתרחשת במעצר, הנידון לא יכול להיות זכאי להטבות כאלה. מה שרוב הרופאים לא מצליחים לזהות הוא שהרשעות פליליות שלא קשורות כלל לעסוק ברפואה יכולות להביא למגבלות רישיון ולהפסדים. הרשעה פלילית, לרבות עבירה, עלולה להשפיע על יכולתך לעסוק ברפואה, גם אם היא לא תביא לאובדן הרישיון הרפואי שלך.

אם יש לך הרשעה פלילית שתמנע ממך להצטרף למערכת PVG

ייתכן שלא תקבל אישור PVPG. אם ניתן לך פטור ואין לך הרשעה, אתה יכול להיות מושעה, אך רק אם אין לך עבר פלילי בנוסף לרישיון הרפואי הנוכחי שלך והטבות אחרות. מצד שני, אם יש לך אישור עבודה או הטבה אחרת בביטוח לאומי בגלל הרישום הפלילי שלך שנשלל ממך על ידי פקיד על סמך מידע מהרישום הפלילי שלך, האם אתה לוקח מספיק זמן לתקן או להשלים את הרשומות שלך ולסרב לעשות זאת, גם אם זה מביא לאובדן עבודה, רישיון ו / או הטבות אחרות?

אם איבדת את הרישיון הרפואי שלך בגלל הרשעה פלילית, אנא פנה עוד היום לחוק רוזנבלום. אם לדעתך פעלת בטענה של רשלנות רפואית, אנא צור קשר עם עורך דין מורשה לרשלנות רפואית בפלורידה.

אם יש לך ספק לגבי ההרשעות הפליליות של מדינתך

זה נבון להסתכל בתיק המשטרתי שלך, אפילו בעבירות הקטנות ביותר. אם יש לך הרשעה פלילית שעליך לחשוף, אנא הקדיש זמן לתיאור הנסיבות שהובילו או שהקיפו את הרשעתך. עבריינים חמורים שרוצים להיות רופאים יכולים למחוק את התיקים שלהם.

בעת קבלה לפקולטה לרפואה

שיקול זה נלקח על ידי כל מקרה ומקרה על ידי ועדות הקבלה של הפקולטות לרפואה. רופא בעל עבר פלילי עשוי להמשיך לעסוק ברפואה, אך זה תלוי בנסיבות הרשעתו וגורמים אחרים. ברוב המקרים של טעויות טיפול, רופא יוכל להמשיך לעסוק ברפואה למרות טעות טיפולית. הרשעות בגין עבירות אינן זהות, ורופאים בעלי עבר פלילי עשויים להמשיך ולעסוק ברפואה ללא קשר להרשעתם. בסופו של דבר, היכולת שלך לעסוק ברפואה תסתכם בשאלה אם הרשעתך פוגעת ביכולתך להשיג רישיון רפואי ולשמור עליו.

הסיבה שבגללה ניתן לצדדים שלישיים ללמוד ולשקול הרשעה של חנינה

היא שלטענת התובע, חנינות נשיאותיות אינן מוחקות או מוחקות את רישומי ההרשעה. במילים אחרות, אינך יכול להיות מורשע בעבירות מס אם טעית, גם אם טעות זו הייתה גדולה. אם הרשעתך נחשבת לחמורה מאוד, הרישום הפלילי שלך עלול להתרוקן, אם כי מעסיקים פוטנציאליים תמיד צריכים להיות מסוגלים לברר אם מוצעת לך עבודה רלוונטית.

תלוי במצב בו הבוגר חי

הם יוכלו לחזור לעבודה אם הם ביצעו פשע. באופן כללי, מקצועות מסוימים הדורשים רישיון, כמו רופאים, אחיות ואחיות מוסמכות, צפויים יותר להרשעות פליליות מאשר אלה ללא. לכן רופאים שהורשעו באי תשלום מס הכנסה יכולים לאבד את רישיונם על סמך הרשעה זו בלבד. אולם עבריינים אינם זכאים לקחת עבודות מורשות מכיוון שמדינתם אסורה על הוצאת אישורים לאנשים עם עבר פלילי.

error: תוכן זה מוגן !!
דילוג לתוכן